Fredrik är gitarrist till Rebecka men jag satsar även på honom som soloartist. Han har sen vi började bla. haft spelningar med Rebecka på Kulturkammaren och Kulturhuset i Norrköping. Jag är hans manager.
Vi har skickat en av hans egna låtar: My song to you, till Svensktoppen nästa.
Musilstil: Blues/Soul

Inga kommentarer:
Skicka en kommentar