fredag 13 maj 2011

Jasmine


Jasmine började som elev hos mig för lite mer än ett år sen. Hon har sen dess gjort spelning på Kulturkammaren i Norrköping tillsammans med lärarbandet ifrån Studiefrämjandet och hon har även spelningar ihop med sin pappa. Då kallar de sig kort och gott för Leffe & Jasmine.

Musikstil: Pop/Soul

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar