fredag 13 maj 2011

Rebecka

Rebecka hamnade hos mig för c:a 1 år sen och jag är numera hennes manager. Under året har hon haft spelningar på Knäppingsborg, Kulturkammaren, Kulturhuset i Norrköping samt spelat in soundtrack till en kortfilm som visats i Cannes.

Vi har fått upp början till en myspace-sida där en inspelning av Fly me to the moon finns:

www.myspace.com/rebecka.norman

Här finns också en livespelning av samma låt:

www.youtube.com/watch?v=AeZmkQHA7vw&feature=channel_video_title

Musikstil: Jazz/alternativ pop

Inga kommentarer:

Skicka en kommentar